Чед Херли, един от основателите на видео портала YouTube, поема предизвикателство във Формула 1. Той ще бъде основен инвеститор на нов екип, който ще стартира в надпреварата от следващия сезон, предаде Ройтерс.
Херли заемаше поста генерален директор на проекта YouTube, закупен от Google за $1,65 милиарда през 2006 година. Мениджърът винаги е бил изкушен от съчетанието на технологии, дизайн и спорт, което е характерно за Формула 1.
От следващия сезон броят на екипите, участващи в състезанието, ще нарасне от 10 на 13. Новият американски отбор под ръководство на Чед Херли ще използва в своите болиди двигатели на компанията Cosworth.
Надявам се моят опит да е от полза на първия американски екип в цялата история на Формула 1, споделя Чед Херли.