Сирма Груп разработи две полезни приложения за американски клиенти за платформата SalesForce AppXchange.
SalesForce е най-популярната в света компания за системи за обслужване на клиенти (CRM) по модела "Software as a Service" (SaaS) или "CRM по поискване". AppXchange е платформа за разширяване на SalesForce и за създаване на допълнителни бизнес приложения.
Едното приложение, създадено от Сирма, е "MakeTime". То позволява изключително бързо и удобно търсене "search as you type" на всякакви типове SalesForce обекти (клиенти, продажби, контакти и пр.).
Другото приложение е "XCellery". Това е онлайн spreadsheet, позволяващ съвместна работа върху таблици през уеб, интеграция с Excel, споделяне на таблицата с колеги в SalesForce.
Приложенията спазват напълно правилата за интеграция и сертификация на AppXchange, интегрират се с back-end на SalesForce и използват напреднали JavaScript и AJAX технологии за по-добра интерактивност.
С разработката им, Сирма придоби професионални знания, необходими за тази платформа и е готова да разработва специализирани SalesForce бизнес приложения и за клиенти в България.
SalesForce стъпи на българския пазар с наскоро проведеното събитие по повод обслужване на клиенти чрез уеб-базирани приложения. 120 български фирми станаха свидетели на негласната битка между "традиционните" доставчици на Customer Relationship Management системи и тези, които лансират идеята за софтуера като услуга.
Моделът SaaS (Software as a Service) все повече се налага сред бранша като ценово ефективна и гъвкава алтернатива на инвестициите в закупуване на скъпи софтуерни системи. Целта е, ползващите модела "Software as a Service" (SaaS) или “CRM по поискване”, да се сдобият с по-ефективен маркетинг и ръст на продажбите, да предоставят по-добро обслужване на клиентите си, като при това използват ефективно финансиране на разходите си за CRM.