София, 9 септември 2009 г. – Корпорация Xerox представя нови услуги за развитие на бизнеса, които да помагат на предприемачите в печатния бизнес да открият нови възможности, въпреки предизвикателствата в икономиката. Инструментите, фокусирани към най-успешни практики, обучение на екипи и целеви маркетинг, са насочени към увеличаване на инициативите за бизнес развитие на компанията.
„Ясно е, че бизнесът не е какъвто беше, а щом предприемачите в печатния бранш трябва да се развиват, докато икономиката се съживява, ние трябва да им помогнем да оптимизират технологичните и човешките си ресурси”, каза Джина Тестa, вицепрезидент на Worldwide Graphic Communications в Корпорация Xerox. “Ние се вслушваме в това, което ни казват клиентите и адаптираме нашите програми за бизнес развитие, така че да отговорят на техните нужди и цели.”
Предприемачите могат да се възползват от две нови предложения за бизнес развитие, целящи привличане на нови клиенти:
Анализиране на продажбените умения: Включва обширно проучване на търговските техники, използвани от компанията и препоръчва набор от най-успешни практики за подобряването им.
Обучение за продажби – как да се насочим към маркетинг агенции: Предоставя насоки за развитие на нов бизнес с агенции и маректингови компании. Курсът е фокусиран върху правилното комуникиране на преимуществата на дигиталния и персонализиран печат.
Xerox добавя нови предложения и в пакета от инструменти за бизнес развитие ProfitAccelerator®:
Пакет «Да печелим от персонализиране», включващ XMPie®: демонстрира как да превърнем маркетинг комуникациите в маркетинг диалог с клиента, чрез печат на променлива информация, кампании за кръстосани продажби и програми за онлайн управление на поръчките за печат. Подчертава възможностите в предлагането на персонализирани към потребителя услуги и включва иснтрументи за бизнес развитие, така че потребителите бързо и лесно да се захванат с персонализацията собственоръчно.
„Бизнес практики в света на дигиталния печат; Най-успешни практики с клиенти на Xerox” предлага пет-годишна колекция с успешно реализирани кампании за директен маркетинг и печат на променлива информация. Книгата е идеална за клиенти, които търсят вдъхновение за следващия си проект и включва примери от петнадесет отрасъла, като здравеопазване, продажби на дребно и графични изкуства.
Χerox ще представи своите нови предложения за бизнес развитие на Print 09, най-голямото събитие за графичната индустрия през тази година, от 11-ти до 16-ти септември в Макормик Плейс, Чикаго, Илинойс, САЩ.