Sony въвежда “make.believe”

Най-голямото в света изложение за потребителска електроника IFA 2009 стана сцена за представянето на новото глобално послание на марката Sony –  “make.believe” (произнася се: make dot believe).

За първи път Sony представя послание, което ще се използва за всички дейности на компанията в областта на развлечението и потребителската електроника в световен мащаб. Символ на творческия и новаторски дух на Sony, “make.believe” ще обедини електрониката, игрите, филмите, музиката, мобилните телефони и мрежовите услуги.

“В процеса на трансформация на Sony и на интегриране на най-доброто в електрониката, развлечението и технологията в домовете на нашите потребители, значението на всеобхватен и единен имидж на марката е по-голямо отвсякога,” каза сър Хауърд Стрингър, президент и главен изпълнителен директор на Sony Corporation. „Освен че ще стимулира новаторския дух на служителите и продуктите ни, „make.believe” ще ни отличи от конкурентите и ще вдъхнови потребителите по света да се обградят изцяло с марката Sony.”

„Believe” („вярвам”) носи силата на вдъхновението, а „make” („правя”, „произвеждам”) изразява въплъщаването на това вдъхновение в продукти и преживявания за потребителите. „Dot” („точка”) е мястото, където двете се срещат – и където се магията започва!

Фуджио Нишида, президент на Sony Europe, коментира какво означава това за Европа: “За нас „make.believe” означава неустоими продукти, cъдържание и услуги за потребителя, целящи да доставят несравними преживявания. „make.believe” символизира духа на Sony, в който ще продължаваме да вдъхваме живот благодарение на уникалния опит на Sony в областта на  развлечението.

В духа на “make.believe”, Sony ще въведе 3D в дома през 2010 година и ще превърне всекидневната в център на домашното развлечение с вълнуващи, изключителни триизмерни форми. Потребителите ще станат свидетели и на въвеждането на онлайн видеодаунлоуд чрез PlayStation Network на основните европейски пазари.”

Коментар