Рекламната система на Google ще претърпи сериозна промяна. В частност, интернет гигантът планира да добави видео в платените послания, показвани в резултатите от търсене.
Рекламодателите ще плащат за всяко гледане на техния клип, предаде Ройтерс. Новата система ще позволи да се рекламират по по-ефектен начин филми и игри, например.
Видеото не е единствената промяна в рекламната система на Google. Миналия месец компанията даде възможност на рекламодателите да добавят по няколко връзки в своите обявления.
Текстовият формат на гугълските реклами в резултатите от търсене не беше променян от близо осем години. През 2009-а обаче ръстът на приходите от този тип реклами намаля до под 10%.
За сравнение, през 2008-а ръстът беше 30-40%. Освен това, вече две поредни тримесечия намалява цената на клик.