Новият бранд Yettel, който наследява Теленор, стартира официално днес. Той е създаден на базата на задълбочени пазарни проучвания за потребителските представи, съобщиха от PPF Telecom Group, в състава на която е Yettel.
Преименуването Yettel отразява новите тенденции и нарастващата роля на технологиите в живота ни, посочиха от компанията. „Отношенията ни с технологиите се промениха. Днес да си онлайн е задължително и нашите клиенти очакват да им помогнем да използват технологиите, за да балансират важните за тях неща”, каза Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group.
По неговите думи, целта на промяната е „да вдъхновим потребителите да се стремят към този баланс в живота, като предлагаме продукти и услуги, които подкрепят тази голяма амбиция”.
„Yettel е модерен бранд, който е фокусиран към клиентите, дигитализацията и иновациите. Нашата амбиция е да помагаме на потребителите да постигнат баланс в отношенията си с технологиите”, каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel България.
Едно от първите предложения на новия бранд е Тийн тарифа с включена онлайн защита и родителски контрол, като според компанията тя ще предложи адекватно дигитално преживяване на младежите и спокойствие на родителите, че децата им няма да влизат в подозрителни уебсайтове и да гледат неподходящо съдържание.
„През следващите месеци ще представим още продукти и услуги в подкрепа на балансирания начин на живот”, съобщи Богдан Узелац, главен търговски директор на Yettel България.
Като част от ребрандирането Yettel стартира новия си уебсайт, ново мобилно приложение и нов дизайн на дигиталните си и социални медийни канали. През следващите години Yettel ще извърши пълно ребрандиране на магазините си в страната, като започва постепенно с отделни ребрандирани обекти още от днес.
а да, и съм на 7лв такса!
и аз съм още на глобул,
…пък аз още им викам Глобул..