На американския пазар излезе първото печатно издание с вградена видеореклама. В новия брой на Entertainment Weekly са интегрирани течнокристални дисплеи, на които се показва реклама на Pepsi Max и трейлъри от телевизионни програми на канала CBS, предаде BBC.
Освен това списанието е снабдено и с говорители, за да могат читателите не само да гледат, но и да слушат рекламите. Всяка страница с рекламен дисплей съдържа до 40 минути видео.
Екраните с резолюция 320х240 пиксела са дебели 2,7 мм и съпоставими по размери с тези на мобилен телефон. Вградената батерия осигурява 70 минути гледане с едно зареждане през мини-USB порт.
Няколко хиляди абонати от Лос Анджелис и Ню Йорк са получили специалния брой на Entertainment Weekly. Засега не е известно каква сума са заплатили рекламодателите CBS и Pepsi.
Технологията за видео върху хартия е разработена от компанията Americhip. Тя предлага на издателите и възможност да отпечатват списания с ароматизирани страници.