Продуктите на компанията AMD се продават все по-добре на българския пазар, по данни на един от партньорите на марката у нас – дистрибутора Диджи Електроникс.
AMD заема висок дял в продуктовата гама на Диджи, обяви търговският директор Анна Табакова по време на дилърски семинар в София. Съотношението спрямо Intel е много по-благоприятно за AMD в продажбите на българския дистрибутор, отколкото e това между двете компании в световен мащаб.
Диджи Електроникс е компания с годишни приходи от 15 милиона евро. Бизнесът й с AMD датира от три години и половина, като в момента дистрибуторът се явява платинен партньор на втория по големина производител на процесори в света.
"AMD разчита на нас за своите таргети и правилното си представяне на българския пазар", посочи Анна Табакова.
До неотдавна е било трудно да се убедят клиентите да купуват AMD за сметка на Intel. Но в последните години ситуацията се променя, поради технологичния напредък на AMD, каза още Табакова, обяснявайки ръста в продажбите на марката у нас.
След като отдели производството на процесори в самостоятелна компания Globalfoundries, AMD предприе от началото на годината обединяване на каналите за разпространение на различните си продукти – процесори, чипсети и графика, съобщи Дарен Грасби, търговски директор за EMEA региона.
"Сега ние сме компания, която е способна да предлага платформи", поясни Грасби, в отговорностите на когото е обединеният канал на AMD за пазарите в Европа, Близкия изток и Африка.