D-Link пусна бизнес блог на български език

София, 30 септември, 2009 – D-Link, доставчик на цялостни мрежови решения за корпоративния сектор, малкия и средния бизнес, представи нов онлайн проект, насочен към българските потребители – корпоративен Интернет блог с фокус върхи бизнес предложенията на компанията. На адрес http://dlink.bg/blog може да бъде открит богат архив от теми в различни категории, засягащи имплементациите на D-Link, политиката на компанията спрямо околната среда и внедряването на зелени технологии в практиката на бизнеси от различни сегменти и индустрии. Съдържанието е категоризирано и наличието на етикети ориентира точно потребителя съобразно конкретните му интереси. В допълнение на това са налични функции по търсене в архива на блога, както и възможност за абонамент за RSS емисиите или получаване на публикации директно в електронната пощенска кутия.

Блогът ще бъде използван от мениджмънта на компанията като ефективна платформа за дискусии и връзка с клиентите и партньорите на компанията като за целта е предвидена опцията за коментари в цялото съдържание.

„Стартираме блог на български език поради нарастващия интерес към нашите бизнес решения в България и нуждата от ефективна неформална комуникация между потенциалните и настоящи клиенти и компанията. Блогът ще бъде платформа за сериозни дискусии и фокусът му основно върху технологиите за бизнеса до голяма степен сегментира интереса на потребителите.”, коментира Анелия Чакърова, Мениджър D-Link България. „Тази стъпка е логично продължение на политиката на компанията, която през тази година лансира и нов онлайн портал за своите партньори, предоставящ им допълнителни инструменти и възможности.”

За да научават първи за актуално съдържание на блога или теми и дискусии около него медиите и потребителите могат да следят twitter акаунта на D-Link България:

http://twitter.com/DlinkBulgaria

Междувременно Тони Цao, президент и главен изпълнителен директор на D-Link Corporation, обяви, че очаква приходите на компанията в световен мащаб да се увеличат с 30 процента през 2010 година благодарение на интензивно развиващите се пазари в Китай и Бразилия.

Коментар