Повечето потребители на микроблогърската услуга Twitter пишат изключително за себе си. Около 80% споделят в мрежата своите преживявания и мисли, установи проучване на университета Рутгерс.
Едва една пета от туитърите обичат да пишат по външни теми и да комуникират с други блогъри.
Постовете на потребителите от първата група са напълно безполезни за останалите микроблогъри, докато размислите по теми от обкръжаващия са свят са много по-информативни и стойностни, се твърди в проучването.
Макар и повечето туитъри да са самовлюбени, чрез своите егоцентрични послания те се опитват да привлекат внимание и да заслужат доверието на други блогъри.
До подобни изводи стига и проучване на компанията Pear Analytics от Сан Антонио. Около 40% от всички постове в Twitter са безсмислени, твърди анализът.
Над 37% от посланията представляват лични съобщения, а само 8,7% носят някаква полза, според Pear Analytics.