Датската компания Комфо и Стеллар България обединяват ресурсите си на пазара на софтуер за социален маркетинг и социални медии. Наследникът на Стеллар – Комфо България, ще се грижи изцяло за софтуерната разработка на социални приложения, съобщиха в съвместно изявление двете компании.
Скоростният растеж на потреблението на социалните мрежи както в Европа, така и в световен план привлича вниманието на маркетинг специалистите. Само за една година броят на българските потребители на най-голямата социална мрежа Фейсбук е нараснал с близо 700%. Към момента броят на регистрираните потребители в България е над 650 000 души.
„Това бе един логичен следващ ход”, каза Размус Мьолер-Нилсен, изпълнителен директор на Комфо. „Работим със социални медии и добре знаем, че тази среда помага да споделяш, да откриваш и участваш в общности, които са физически или културно далеч от теб".
И в бизнес аспект, точно това се случва с Комфо и Стеллар България. Двете компании се убеждават, че екипите им работят по-добре заедно, а съвместните проекти се реализират с пъти по-ефективнo по отношение на време и ресурси.
Комфо работи в областта на маркетинга чрез социални медии. Стеллар България се наложи на пазара със софтуерни продукти и иновативни решения в областта на социалните мрежи. През март компанията организира първия Фейсбук гараж у нас.
"Ние и Комфо гледаме в една бизнес посока", коментира Ивайло Христов, директор бизнес развитие в Стеллар. "Социалните медии и резултатите, които може да получи една комуникационна кампания с минимални ресурси, са изумителни. Никога не ни е скучно и не можем да разчитаме на готови решения", допълни Христов.