SAP и Siemens подновиха договор за поддръжка

Технологичните гиганти SAP и Siemens подновиха за още три години договора си за поддръжка от страна на софтуерната компания на всички SAP-решения, предназначени за големи клиенти на Siemens.

Освен това Siemens ще внедри решението SAP Supplier Relationship Management (SAP SRM) за управление на дейностите по възлагане на електрони поръчки (e-procurement).

Двете компании имат дългогодишно успешно партньорство. Siemens е един от първите и най-важни клиенти на SAP.

"Внедряването на SAP SRM от страна на Siemens е ясна индикация за взаимните ползи от това сътрудничество. SAP е и ще продължава да бъде силен стратегически доставчик на Siemens", каза Ервин Гунст, главен оперативен директор на SAP.

Разширяването на партньорството е направено след цялостен процес на оценка, в който са били анализирани предложения от няколко големи производители на софтуер.

В допълнение към избора на SAP SRM и подновяване на договора за поддръжка на всички SAP-решения, Siemens се е обърнала към SAP да поеме поддръжката на някои от вътрешните решения на компанията, базирани на SAP-платформи.

За управление на своите бизнес процеси – като финансов мениджмънт, работни заплати и др., Siemens е включила в поддръжката на своите системи и SAP MaxAttention.

Коментар