Vivacom въвежда Nokia Messaging

Vivacom въвежда Nokia Messaging за всички свои абонати, съобщи операторът. Услугата предлага достъп в реално време (push e-mail) до електронната поща на най-популярните доставчици в света и в България като Gmail, Yahoo, Hotmail и българските Abv.bg, Mail.bg и др.

Nokia Messaging ще бъде приложима и за пощенските кутии на потребителите на Vivacom Net, високоскоростната интернет услуга на компанията. В близко бъдеще услугата ще включва и достъп до популярни услуги за обмен на моментални съобщения като Yahoo Messanger и ICQ, както и до водещите социални мрежи Twitter и Facebook. Така потребителите ще могат да използват всички тези начини за комуникация от едно място.

Новата услуга се настройва лесно, като потребителите е необходимо да въведат само имейл адреса и паролата си.

През първия месец от пускането си на пазара, Nokia Messaging ще бъде безплатна за всички клиенти на Vivacom. Впоследствие услугата ще се предлага на атрактивни цени, които ще включват абонамент, както и пакети с данни, обещава операторът.

Ще има и допълнителни отстъпки за клиентите на Vivacom Net, които искат да имат достъп до електронната поща от мобилните си телефони. За старта на услугата са предвидени промоции с новите модели на Nokia на преференциални цени.

Въпреки че електронната поща е една от най-популярните и често използвани услуги в интернет с над 1.4 милиарда кутии в световен мащаб, по-малко от 10 процента от потребителите имат достъп до своите електронни пощи през мобилните си телефони. Vivacom се надява да пренесе такива популярни услуги до мобилните телефони на максимално голяма група потребители.

Nokia Messaging е част от решенията, които компанията предлага редом с конвергираната си услуга, обединяваща мобилен телефон, домашен телефон и интернет в едно.

по темата: „Vivacom въвежда Nokia Messaging”

добавете коментар...

  1. Malone

    Тъпаци!
    Nokia Messaging не се предлага от Vivacom, а от Nokia. Вградена е в повечето им смартфони, а ако не е, може да се изтегли от OVI store.
    И услугата е напълно безплатна.
    Vivacom биха могли да предложат безплатен трафик по услугата за да привлекат клиенти, но не и да си приписват [или да им приписвате] плюсове, които нямат.
    Няма никаква пречка услугата да се използва през WiFi спотове, каквито вече има навсякъде, във всяко кафене с повече от пет места.
    Друго.
    В близко бъдеще услугата ще включва и social messaging, но това отново ще е безплатно и ще еотново услуга на Nokia, а не на Vivacom.
    В момента и втората бета на Nokia Social Network Messaging е спряна, а кога ще бъде анонсиран готовия продукт никой не може да каже.
    Така че, до момента само мейл частта е достъпна за ползване.

Коментар