Out2Bound става част от американската MarketStar

„Придобиването на Out2Bound ни предоставя достъп до изключително талантливи специалисти в областта на продажбите в Европа”, заяви Кийт Тайтъс, президент и главен изпълнителен директор на MarketStar (в средата), в коментар за сделката
(снимка: Димитър Чилов / предоставена от DGTL Atelier)

Българската компания за развитие на продажбите в технологичния сектор Out2Bound става част от пионера в B2B продажбите и ускоряването на приходите MarketStar. Базираната в Юта, САЩ, компания избира Out2Bound за своята първа инвестиция в България и Централна и Източна Европа.

Стойността на сделката не беше разкрита, но стана ясно, че щатската компания има мащабни планове за развитието на българския офис. София е избрана за разрастване на дейността на MarketStar по няколко причини – благоприятния бизнес климат, атмосферата на технологични иновации в страната, експертизата на световно ниво и професионалистите на Out2Bound.

„MarketStar имат огромно доверие в региона и поставят силен акцент върху развитието на европейските си възможности за продажби – свидетелство за това, което ни предстои”, коментира Теофил Шиков, един от основателите на Out2Bound.



Създадена през 2016 г., с централа в София и над 35 души в екипа си, Out2Bound е основен партньор за технологичните компании в региона, които искат да увеличат пазарния си дял на европейските и северноамериканските пазари. Агенцията им помага да подобрят развитието на продажбите и да придобият нови клиенти.

Компанията е основана от четирима съдружници – Теофил Шиков, Борис Георгиев, Здравко Здравков и Димитър Митков. Настоящият мениджърски екип на Out2Bound и всички български служители ще продължат да бъдат част от офиса в София, който ще оперира под името MarketStar.

Очаква се новият софийски офис да бъде сред най-бързо развиващите се в структурата на MarketStar, като до няколко години броят на наетите у нас да нарасне десетократно, достигайки между 300 и 450 души. Всички те ще развиват проекти с големите тех компании от региона и ще обслужват съществуващите клиенти на MarketStar.

Компанията ще заложи на развитие и налагане на основаната от Out2Bound образователна програма – SalesPro, която ще служи за обучение на нови кадри. SalesPro е създадена през 2021 г. като цялостна обучителна онлайн програма по продажби.

В сделката между двете компании влиза и специализиран софтуерен продукт, разработен от българската агенция, който ще бъде използван за развитие на иновациите в предлаганите от MarketStar услуги на световно ниво.



„Придобиването на Out2Bound ни дава възможност за ускоряване на приходите в началото на продажбената фуния. Едновременно с това ни предоставя достъп до изключително талантливи специалисти в областта на продажбите в Европа, особено в региона на Централна и Източна Европа”, каза Кийт Тайтъс, президент и главен изпълнителен директор на MarketStar.

MarketStar е основана през 1988 г. и в момента има над 1600 служители по целия свят с глобален щаб в Огдън, Юта, и сериозно оперативно присъствие в Дъблин, Ирландия. Добавянето на офис в София осигурява силна позиция в начина, по който компанията ще обслужва паневропейски и международни компании.

Коментар