Телекомът Ericsson разгръща нова бранд стратегия

Телекомуникационният гигант Ericsson Group назначи мениджър, който ще отговаря за внедряване на нова бранд стратегия. Настоящият директор на маркетинговото звено за Югоизточна Европа Чезаре Авения ще заеме от идния понеделник позицията главен бранд мениджър.

Принципите, които движат индустрията, са прогресивни и основани върху нарастващата нужда от широколентови технологии и свързаност, посочиха от шведската компания. През последната година Ericsson разработи нова бранд стратегия, за да посрещне предизвикателствата на пазара.

"Ние се развиваме и ще се насочваме от традиционните телекомуникации към IP-базирани – вече наблюдаваме как се трансформираме от хардуерна в софтуерна компания. Свидетели сме и на еволюция и модернизация на съществуващите мрежи вместо повсеместното внедряване на нови през последните години. Това налага промяна в начина ни на работа, както и в моделите ни на бизнес и обвързаност", заяви бъдещият президент на Ericsson Ханс Вестберг.

Брандът на една компанията символизира нейните възможности, стратегически насоки и я отличава от конкурентите. Той показва подхода към пазара и служителите, посочиха от Ericsson.

Ролята на Чезаре Авения ще бъде да помогне за лесното осъществяване на промяната в компанията, споделя самият той. "Основният ми фокус ще бъде да въведа колегите си в тази трансформация, за да осигурим дългосрочен ръст".

В годините работа за Ericsson, Чезаре Авения заема различни управленски длъжности. От 2006 г. насам заема поста маркетинг директор за Югоизточна Европа и е член на разширения мениджърски екип.

Коментар