След “сензационните разпродажби” на ERP системи тази пролет ето, че през есента дойде ред на най-новата нестандартна кампания за бизнес-софтуер с привкус на масовост. LLP България стартира инициативата “ERP test drive”, която предоставя безплатен, ръководен от екипа на LLP България, 3-часов ERP “тест-драйв”. Фирмите могат да открият възможностите на Dynamics NAV, Dynamics AX и Dynamics CRM. Целта е те да видят, работят и тестват тези три водещи бизнес решения безплатно.
Инициативата започва непосредствено след организирания от самата Microsoft БГ ден на бизнес системите, където голямата корпорация акцентира върху CRM системите и аналитичните възможности на бизнес-софтуера.
Кампанията стартира с първия ERP “тест-драйв” на Microsoft Dynamics NAV на 11 и 13 ноември, преминава през тестове на Microsoft Dynamics AX на 24 и 26 ноември и за 2009 г. ще финишира на 9 и 11 декември с тест на Microsoft Dynamics CRM. Тя интегрира множество онлайн и офлайн комуникационни канали и е насочена към компаниите, работещи в България. С помощта на тази възможност за запознаване и пробване фирмите могат да тестват водещите решения без никакъв ангажимент преди да вземат стратегическо решение за избор и внедряване на бизнес софтуер. Правилният път може да спести много пари и да отведе компаниите до финалната точка по-бързо.
Местата за тестовете са органичени до 10 човека. Всеки, който се регистрира за тестване, получава достъп до практичен списък с необходимите стъпки в “Подготовката за ERP проект”.
„Въпреки че много се говори за ERP, CRM и процесът на тяхното внедряване като цяло, рядко мениджърите имат реалистична представа какво да очакват от системата, която закупуват. Липсата на личен и непосредствен опит със софтуера прави по-труден и бавен избора на подходящото за конкретната фирма решение. Често остава витаещ въпросът: „Дали това е най-доброто за парите, които инвестирам?”. Затова и целта на нашата кампания е съвсем проста – да дадем възможност на потенциалните потребители на решенията на Microsoft Dynamics да ги „пипнат”, изпитат и лично да се уверят в техните възможности, разбира се напълно безплатно. Навигатори в ERP “Test drive” ще бъдат професионални консултанти на LLP България с опит във внедряването на решенията в български и международни компании”, сподели Божидар Крапчев, управляващ съдружник във фирмата.
LLP е първият у нас Microsoft партньор за бизнес решения, който въвежда подхода ERP “тест-драйв”. В световен мащаб обаче Microsoft и нейните партньори организират подобни “пробни кръгчета” от пролетта на тази година. В САЩ такива турнета са организирани още през април, май юни, разбира се от сайта на местния партньор Congruent. На сайта на самата Microsoft има подраздел за записвания за Microsoft Dynamics Test Drive.
Други компании напоследък също се стараят да провокират потенциалните потребители чрез “тест драйв”. Така например корпорацията Sage и нейния партньор Blytheco организират “тест-драйв” за изпробване на възможностите на аналитичния софтуер на Sage.