АБВ вече е с обновено лого – прагматично и леко

АБВ, най-популярната българска интернет марка (според GfK Omnibus 2008), вече е с обновено лого. Промяната е следствие от развитието на марката и услугите, които тя предлага, а графичното оформление се базира на проведени проучвания сред потребителите, съобщиха от Нетинфо.

Обновеният знак е с по-изчистени форми, но са запазени основните контури, шрифт и цветове, като един от търсените ефекти е да се утвърди добре познатата на всички българи АБВ форма.

В новото лого са вплетени основните ценности на марката. То е леко и прагматично, за да се свързва с първата ценност – Леснота и има по-меки форми, за да се свързва с втората ценност – Удобство. Това са думите, с които потребителите на АБВ най-често характеризират продуктите.

Допитаните потребители описват новия знак като  "стабилен", "сигурен", "ясен", "изпъкващ", "модерен".

"Това е поредната стъпка, която правим по пътя на прерастването ни в нещо повече от поща", каза Ева Мичева, бранд мениджър на АБВ. "Преди около половин година променихме началната страница, за да помогнем на потребителите ни да организират по-добре ежедневието си. АБВ расте не само на години, но и като брой предлагани услуги и като потребители", допълни Мичева.

Тя напомни, че това е една от най-популярните български марки със 73% спонтанна познатост и обясни, че логото се обновява, за да бъде адекватно на нарастналия брой удобства, които АБВ вече предлага.

След добавянето на файловия организатор DOX, позволяващ съхраняване и споделяне на големи файлове, бе създаден и АБВ уведомител за Firfеox и ускорители за Internet Explorer, които помагат да се споделя бързо и лесно през АБВ.

Коментар