Мусала Софт, която неотдавна стана част от Aricoma Digital – технологично ядро на KKCG, откри офис в Кайро, Египет. Тази локация е стратегическа в плановете на компанията за глобално разширяване и засилва присъствието ѝ в Египет и региона.
С близо 80 служители в Кайро, Мусала Софт позиционира Египет като следващия си голям технологичен център. Компанията започна пилотно дейността си в близкоизточната страна по време на пандемията в напълно отдалечен режим на работа. Сега Мусала предлага на служителите си ново офис пространство с персонални и споделени работни зони.
Служителите в Египет работят по ключови проекти за големи мултинационални компании със седалища по целия свят и региона, сред които: Mubadala – ОАЕ, Deutsche Telekom – Германия, Financial Times – Великобритания, IBM – САЩ, Bosch – Германия и др., както и по инициативи за дигитална трансформация на вътрешните системи и инфраструктура на Мусала Софт.
„Наблюдавахме отблизо развитието на Египет в продължение на години, преди да решим да инвестираме. Сред различните фактори в страната бяхме особено привлечени от множеството висококвалифицирани таланти и положителните тенденции за бъдещето”, заяви Елена Маринова, президент и председател на борда на Мусала Софт.
ИТ индустрията в Египет преживява бърз растеж през последните години. Страната разполага с висококвалифицирана и образована работна сила с над 450 000 дипломирани специалисти по наука, технологии, инженерство и математика (направление STEM) всяка година.
Освен това стратегическото местоположение на Египет на кръстопътя между Африка, Близкия изток и Европа го превръща в атрактивна дестинация за чуждестранни инвестиции в ИТ сектора.
Регионален мениджър на Мусала Софт за Египет е Самех Рабех, който ще ръководи операциите на компанията в страната като част от международен екип.
„За организация с европейски корени и глобални амбиции като нас, присъствието на Мусала Софт в Египет напълно съответства на плановете ни за растеж”, каза Ян Врани, ръководител на M&A в Aricoma Digital, част от KKCG.
В момента Aricoma Digital е в процес на трансформация на глобално и регионално ниво, като се разраства както органично, така и чрез стратегически придобивания. До края на юни компанията ще представи новата си бранд идентичност.
Пенсионерска фирма с млади пенсионери.