YouTube се социализира с Facebook

Почти веднага след като направи класация на най-гледаните видеоклипове на годината, YouTube обяви по-тясната си интеграция с Facebook.

YouTube, която е собственост на Google, посочи в свой блог, че „експериментира“ с нов „фийд“, свързващ YouTube с Facebook. Той ще трупа видеоклиповете от YouTube, даден потребител записва в страницата си или просто харесва във Facebook, и ще ги нарежда в заглавната страница на съответния потребител в YouTube.

YouTube вече е в процес на тестване на новата система за натрупване на видеоклипове и в блога е описано как и самите потребители могат да изпробват технологията. За целта те трябва да останат логнати във Facebook.

Потребителите на Facebook вкарват много видеоклипове в своите лични профили. По изчисления на YouTube, всеки ден във Facebook се гледат видеозаписи, чието общо времетраене се равнява на 46,2 години.

Коментар