Дистрибуторът АСБИС добави нов бранд в широкото си портфолио от продукти. Това е норвежкият Mill, специализиран в интелигентните решения за отопление и качество на въздуха.
Марката се радва на признание от няколко престижни европейски награди за потребителско изживяване и дизайн, включително IF Design Award и Red Dot Design Awards. Портфолиото на Mill ще бъде налично в магазините Технополис България и Практикер, съобщиха от дистрибутора.
Първата продуктова линия на Mill ще бъде представена от няколко модела стенни и свободностоящи конвектори за различни нужди, като 4 от моделите предлагат управление чрез Wi-Fi.
Стенните конвектори Mill Generation 3 Wi-Fi се отличават с PID управление, което интелигентно регулира мощността, премахва резките включвания и изключвания и поддържа постоянни, икономични температури.
Предвиждащото отопление, подържано от машинно обучение, отчита околните изменения и поддържа желаната стайна температура в зависимост от персонализираните настройки в приложението. Потребителите могат да управляват отоплителите дистанционно.
За потребители, които търсят компактни решения за отопление, компанията предлага вентилаторен отоплител Mill Compact и преносим радиатор Mill Wi-Fi Max. Те се вписват в съвременните интериори и осигуряват ефективно отопление за различни по големина стаи.
Масовото възприемане на умни решения с удобни потребителски контроли чрез смартфон насърчи разширяването на Mill на международния пазар. Резултатите от партньорството с норвежката марка в други държави през първите месеци надминават очакванията, коментира Андрей Казенау, мениджър по бизнес развитие на ASBIS Group.
Дистрибуторът очаква този успех да се пренесе и в България. Потребителите у нас вече могат да закупят продуктите на марката Mill от партньорските търговци и онлайн платформи.
Щом е набит норвежки марж си представям колко ще е евтино…
за богатия Български пазар, му пожелавам успех на мерийнджея на тая марка 🙂