Американската компания за обединени комуникации и корпоративни облачни решения с изкуствен интелект RingCentral Inc. откри първия си център за споделени услуги в България. Офисът ще служи като център за редица бизнес функции, включително обслужване на клиенти, извършване на технически операции, R&D и други ключови дейности.
С новата си локация у нас, RingCentral разширява своето глобално присъствие в 10 държави, в които оперират 18 офиса за споделени услуги и технологични решения, уточниха от компанията.
„Като резултат от ангажимента на RingCentral да насърчава развитието на таланти, компанията ще предоставя възможности за обучение и развитие на бъдещи технологични лидери в България”, гласи официалното съобщение.
Дейността на компанията у нас ще продължи да следва корпоративните принципи, като осигурява на служителите си в страната „положителната култура на работното място”, подчертаха от американската фирма.
RingCentral е глобален доставчик на облачно-базирани решения за бизнес комуникации и сътрудничество, които успешно комбинират телефонни разговори, съобщения, видео срещи и контактни центрове. Компанията доставя на клиентите системи с интегриран изкуствен интелект, които подпомагат сътрудничеството между служителите и ускоряват бизнес отношенията.