MySpace ще “социализира” съдържанието си

MySpace без съмнение е една от най-успешните социални мрежи, но в последно време като че ли загуби част от скоростта, която беше набрала. За да се справи с изоставането и да навакса, сега компанията наема Шон Пърсивал, който ще стане директор по социализиране на съдържанието.

Пърсивал е уеб-разработчик и автор с многогодишен опит в различни интернет проекти, разработвал за удоволствие и пари. Сред компаниите, в които е имал участие, са Mahalo, Docstoc, Tsavo Media, MySpace, името му се среща в списание Forbes и много онлайн публикации.

Пърсивал е един от първите 3000 души, регистрирали се в MySpace още при самото й появяване в онлайн пространството. По-рано е бил консултант на компанията и е автор на книга за това, което сега ще прави там – "Маркетинг в MySpace: как да създадете социална мрежа, за да ускорите бизнеса си".

Пърсивал ще е директно подчинен на Ангела Кортин, старшия вицепрезидент по маркетинга, развлеченията и съдържанието в MySpace.

Коментар