Българска разработка за генериране на рекламни банери с помощта на изкуствен интелект навлезе на световния пазар още с първата си версия. BannerGate използва AI за създаване на анимирани рекламни банери в реално време.
Със своите напреднали алгоритми и интелигентна автоматизация, BannerGate е една от първите в света платформи за моментално създаване на HTML5 дисплейни банери, подходящи за различни рекламни платформи.
Потребителите могат да създават анимирани банери във всички необходими размери без нужда от тяхното кодиране, в 3 лесни стъпки. В текущата първа версия на платформата те могат да избират от различни шаблони, да добавят свое собствено лого и продукт и лесно да персонализират своите банери посредством вградените модули.
„Създадохме BannerGate с цел да предложим много удобна алтернатива на индустрията ни и да преодолеем предизвикателствата на традиционните модели и процеси”, сподели Минчо Василев, един от основателите на проекта.
Платформата предлага централизирана система за генериране на банери, базирана на подаване на информация към AI чрез т.нар. prompts (подсказки), като така създава драстични оптимизации на ресурсите, разходите и времето на всеки, който има нужда от този рекламен формат, поясни Василев.
„Обратната връзка от първите потребители от пазари като САЩ, Европа и разрастващи се пазари като Индонезия показват, че платформата увеличава ефективността на рекламните метрики, особено нужни при A/B тестинга”, допълни той.
Платформата е насочена към всички рекламни специалисти, работещи в криейтив, дигитални или медийни агенции, както и инхаус експерти, които създават дисплей банери или менажират рекламни кампании.
Екипът зад услугата ще разшири поетапно възможностите на BannerGate през годината. Дългосрочната цел на платформата е да революционизира начина, по който се създава рекламно съдържание, с интелигентни и лесни за управление решения, базирани на изкуствен интелект.