С много изненади ще зарадва потребителите АБВ Поща по случай 10-годишния си юбилей. На създадена специално за повода страница всеки ще може да запише видео или текстово пожелание към АБВ, като най-интересните и нестандартни послания ще бъдат наградени.
Всеки един от почти трите милиона потребители на АБВ ще може да каже, изпее, изрецитира или нарисува своето послание за десетия рожден ден на марката, като срокът за изпращане на материалите е до 31 януари. Спечелилите ще бъдат обявени на 3 февруари.
"Ще се радваме да чуем какво означава АБВ за всеки един потребител, да разберем какво място заема в живота на хората вече 10 години, защото именно на тях АБВ дължи успеха си", каза Ева Мичева, бранд мениджър на марката.
Известни личности, сред които Графа, Галя, Юлиан Вергов, Лилана, Стефан Щерев и Аксиния, изпратиха своите пожелания към потребителите и екипа на АБВ поща и вече могат да бъдат видяни на юбилейната страница.
С поредицата от подобрения, обновяване на логото и добавяне на функции, екипът на АБВ се стреми да превърне услугата във виртуален дом – удобен и подреден според индивидуалните нужди и виждания на всеки. Потребителите на АБВ Поща ще получат и нова приятна изненада, която засега се пази в тайна, загатнаха от Нетинфо.
Историята на АБВ започва в края на 1999 г., когато се заражда идеята за създаване на електронна поща на български език, която да бъде насочена специално към български говорещи потребители (противно на практиката дотогава повечето такива услуги да използват готов софтуер и само да го локализират и превеждат на български.)
Още от януари 2000 г. е въведено известяване за получен мейл на GSM (чрез SMS), пейджър и ICQ и изпращане на съобщения до пейджър и ICQ. През юни 2001 г. е добавена функцията "История", която дава възможност на всеки потребител да провери влизанията в пощенската си кутия. Същата година към марката се присъединяват forum.abv.bg и chat.abv.bg. Следващите четири години са посветени на усъвършенстването и подобрението на услугата.
През 2005 г. е сключен договорът за партньорство с ICQ Inc., като година по-късно стартира мобилната версия на АБВ с адрес m.abv.bg. През 2008 г. е пуснат файловият организатор DOX.bg, благодарение на който съхраняването и споделянето на файлове с големи размери е много опростено и на потребителите е предоставено 3 гигабайта пространство. Създадени са също АБВ уведомител за Firеfox и ускорители за Internet Explorer, а миналата година бе изцяло променена началната страница.
През 2009 г. най-популярната българска интернет марка бе определена за едно от 50-те най-известни имена в сферата на потребителските стоки и услуги в България.