На всеки четири закупени лаптопа у нас един се пада на Fujitsu-Siemens Computers. Това заяви вчера Явор Халянов, управител на местния офис на компанията, като се позова на данни от IDC.
Тази година Fujitsu-Siemens щe бъде на първо място при лаптопите, с дял от порядъка на 23,5% – 24%, информира Халянов. Сред успехите на компанията в последно време той посочи и превръщането на българския офис в регионален център за няколко съседни държави, вкл. Косово и Македония.
За втори пореден път в България се състоя "пътуващо шоу" на компанията, посветено на динамичните центрове за данни и спонсорирано от EMC, Intel и Network Appliance. В Гранд Хотел София над 150 ИТ специалисти се събраха, за да чуят за новите продукти и решения на производителя.
Следващата спирка на Fujitsu-Siemens Roadshow е Букурещ на 28 ноември, след което кампанията ще продължи в Белград.