Възнагражденията, които М-Тел получава от „Център за градска мобилност” за предоставяне на мобилната SMS услуга за паркиране, са договорени, след като са икономически обосновани и защитени. Чрез тях М-Тел покрива всички технологични разходи по услугата, включително несъбраните вземания от неплатени SMS-и за паркиране, заявиха от компанията.
М-Тел предоставя техническа възможност за паркиране чрез SMS от няколко години и при минимална печалба, подчертаха от оператора. Досега компанията е инвестирала над половин милион лева в SMS инфраструктурата си.
Изграден е изцяло нов SMS център с по-висок капацитет и повишена надеждност и резервираност, доразвита е системата за тарифиране и е осигурен нейният 24-часов мониторинг. Общата инвестиция надхвърля 500 хиляди лева.
Развитието на SMS инфраструктурата на компанията осигурява и по-добра техническа база за осъществяване на услугата, предоставяна от „Център за градска мобилност”, а именно паркирането чрез SMS, допълниха от М-Тел.
Цените за паркиране чрез SMS се определят от общинското дружество. М-Тел вече е декларирала готовността си да предоговаря условията по договора, което предполага и преразглеждане на задълженията й.