А1 спечели отличия за „Топ софтуерна компания” и „Технологичен лидер” и още две ключови награди

Общо четири отличия за А1 във вечерта на наградите – Тодор Дамянов, софтуерен инженер и мениджър на екип в А1 (вляво) е Developer on Focus, а Васил Нейчев, старши мениджър в направление „Технологии” (вдясно) получи от името на А1 награди за „Топ софтуерна компания” и „Технологичен лидер” от наградите TechElite (снимка: Лилия Йотова / предоставена от А1)

  • А1 спечели отличия за „Топ софтуерна компания” и „Технологичен лидер“ от наградите на developer общността Tech Elite
  • Титлата Developer on Focus получи Тодор Дамянов, софтуерен инженер и мениджър екип „Провижънинг и интеграция” в А1 България
  • Със социално отговорната кампания за повишаване на онлайн грамотността при децата „Интернет за всички” А1 спечели единствената награда в категория „Branded/Native Content” на международното жури на IAB Mixx Awards

Четири отличия спечели А1 от конкурсите TechElite и IAB Mixx Awards вчера вечерта. Признание като „Топ софтуерна компания” и „Технологичен лидер” беше присъдено на компанията в конкурса на developer общността TechElite, организиран от DevStyler. Софтуерният инженер Тодор Дамянов, мениджър екип „Провижънинг и интеграция” в А1, заслужено беше отличен като Developer on Focus, след като събра най-голям брой 17 000 гласа. По същото време социално отговорната кампания за повишаване на онлайн грамотността на децата между 5 и 15 годишна възраст „Интернет за всички” завоюва единствената награда в категория „Branded/Native Content” на международното жури на IAB Mixx Awards.

„Горд съм, че усилията ни в сферата на софтуерните технологии дават резултат. За мен е чест да приема тези отличия от името на всички близо 500 ИТ специалисти в А1. Радвам се, че с работата си носим удовлетворение не само на клиентите, които използват създадените от нас услуги, но получаваме и признанието на IT общността в България. Екипът от софтуерни специалисти в направление „Технологии” в България е сред най-бързо нарастващите в компанията. Проектите, по които те работят, са насочени както за вътрешните нужди на А1 България и A1 Group, така и към създаването на иновативни технологични услуги за частните и бизнес клиенти”, коментира Васил Нейчев, старши мениджър в направление „Технологии” на А1 България при получаване на наградите за „Топ софтуерна компания” и „Технологичен лидер” от името на А1.

А1 спечели единствената награда в категория Branded/Native Campaign на IAB Mixx Awards 2024 – отляво надясно: Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” в А1 България; Даниела Найденова, специалист „Външни комуникации”; Деница Коларска-Иванова, старши специалист „КСО и вътрешни комуникации” в А1 България (снимка: Милена Янкова / предоставена от А1)

„Развиваме се все повече като IT компания и затова сме изключително горди, че инициативата, с която помагаме на родителите и децата да се чувстват спокойни и в безопасност в онлайн среда печели признание от международната комуникационна общност. „Интернет за всички” е кампания, която провеждаме традиционно, но непрекъснато надграждаме концепцията, така че да сме актуални на нуждите от знания и умения на малките потребители в бързопроменящата се дигитална среда”, заяви Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” в А1 България.

Спечелилата инициатива „Интернет за всички” образова децата на възраст между 5 и 15 години за най-често срещаните проблеми, с които могат да се сблъскат в интернет пространството. Чрез 7 интерактивни видеа младите зрители имат 3 хипотетични ситуации, в които могат да изберат как да реагират. По този начин А1 под формата на онлайн игра предлага информация и насоки как е най-добре да се реагира на потенциалните опасности в дигитална среда.

Наградата за A1 за кампанията „Интернет за всички” IAB Mixx Awards 2024
(снимка: предоставена от А1)

Благодарение на десетото издание на „Интернет за всички”, над 14 000 потребители са посетили уебсайта на А1 и разпознават компанията като социално отговорна. Освен това кампанията „Интернет за всички” постига над 10 000 регистрации на сайта по време на периода на кампанията, успявайки да задържат интереса на децата за средно 20,5 минути. Така чрез въздействащите послания социално отговорният проект на А1 постига общо над 3400 часа, прекарани в обучение за безопасност в интернет.

съдържание от А1