Нова услуга от А1 България превръща потребителите на телекома във VIP клиенти с редица преференции. Срещу промоционална месечна такса от 9,99 лева при сключване на едногодишен договор, абонатите на А1 получават достъп до бързо и приоритетно обслужване, разнообразни отстъпки на устройства, аксесоари и застраховки, както и други предимства.
Услугата VIP клиент цели повишаване на качеството на потребителското изживяване, като осигурява множество привилегии, групирани в 3 основни категории:
Приоритетно обслужване
VIP клиентите получават достъп до по-приоритетно и бързо обслужване по отношение услугите на телекома. Това включва безплатно свързване с оператор до 30 секунди на *88/12388, посещение от техник до 4 часа при възникнало затруднение с ТВ или интернет услуга, както и приоритетно обслужване на смартфон в сервиз до 4 работни дни и осигуряване на оборотно устройство от същия клас при нужда.
Преференциални отстъпки
Сред специалните условия са и редица изгодни отстъпки при покупка на устройства и аксесоари. Така потребителите могат да се възползват от 50 лв. отстъпка от цената на нов смартфон и смартчасовник и 50% отстъпка за 2 аксесоара по избор. Освен това, сред преференциалните условия попадат 3 години удължена гаранция при покупка на нов смартфон и 20 лв. отстъпка за SMS паркиране в зона.
Бонус отстъпки към застраховки
Услугата включва и бонус отстъпки в размер на 100% към застраховка „Моят дом” с план „Максимален плюс”, застраховка „Моят телефон” и застраховка „Пътуване в чужбина” за 14 дни с план „Индивидуален”. Тези привилегии предоставят на клиентите по-голяма сигурност, както и допълнителни финансови и практически ползи.
Всеки потребител на мобилна гласова услуга на абонамент от А1 може да се превърне във VIP клиент с няколко лесни стъпки – като посети удобен за него магазин на А1, заяви желанието си да ползва услугата „VIP клиент” и посочи кой от неговите мобилни номера ще бъде водещ VIP номер, уточниха от телекома.