TechNews.bg
БизнесВодещи новиниНовини

А1 България въвежда нова услуга „VIP клиент”

„VIP клиент” услуга на А1 носи допълнителна стойност за потребителите с достъп до бързо и приоритетно обслужване (снимка: CC0 Public Domain)

Нова услуга от А1 България превръща потребителите на телекома във VIP клиенти с редица преференции. Срещу промоционална месечна такса от 9,99 лева при сключване на едногодишен договор, абонатите на А1 получават достъп до бързо и приоритетно обслужване, разнообразни отстъпки на устройства, аксесоари и застраховки, както и други предимства.

Услугата VIP клиент цели повишаване на качеството на потребителското изживяване, като осигурява множество привилегии, групирани в 3 основни категории:


Приоритетно обслужване

VIP клиентите получават достъп до по-приоритетно и бързо обслужване по отношение услугите на телекома. Това включва безплатно свързване с оператор до 30 секунди на *88/12388, посещение от техник до 4 часа при възникнало затруднение с ТВ или интернет услуга, както и приоритетно обслужване на смартфон в сервиз до 4 работни дни и осигуряване на оборотно устройство от същия клас при нужда.

Преференциални отстъпки


Сред специалните условия са и редица изгодни отстъпки при покупка на устройства и аксесоари. Така потребителите могат да се възползват от 50 лв. отстъпка от цената на нов смартфон и смартчасовник и 50% отстъпка за 2 аксесоара по избор. Освен това, сред преференциалните условия попадат 3 години удължена гаранция при покупка на нов смартфон и 20 лв. отстъпка за SMS паркиране в зона.

Бонус отстъпки към застраховки

Услугата включва и бонус отстъпки в размер на 100% към застраховка „Моят дом” с план „Максимален плюс”, застраховка „Моят телефон” и застраховка „Пътуване в чужбина” за 14 дни с план „Индивидуален”. ​ Тези привилегии предоставят на клиентите по-голяма сигурност, както и допълнителни финансови и практически ползи.

Всеки потребител на мобилна гласова услуга на абонамент от А1 може да се превърне във VIP клиент с няколко лесни стъпки – като посети удобен за него магазин на А1, заяви желанието си да ползва услугата „VIP клиент” и посочи кой от неговите мобилни номера ще бъде водещ VIP номер, уточниха от телекома.

още от категорията

MAX Movie – новият филмов канал на А1 пренася киното у дома

TechNews.bg

Телекомите в Европа са недоволни от ЕK заради нормите за сливания

TechNews.bg

„F1: Филмът“ и „Супермен“ – двете най-очаквани филмови премиери на лятото, вече са във видеотеката на А1 ТВ

TechNews.bg

A1 приема предварителни поръчки за Honor Magic V5

TechNews.bg

Нов смартфон с до 80% отстъпка от А1 през юли

TechNews.bg

Смартчасовници Huawei с до 20% отстъпка в А1 през юни

TechNews.bg