Google е вторият най-скъп бранд в света

Интернет гигантът Google се изкачи на второ място в рейтинга на най-скъпите брандове. Първа в класацията на Brand Finance е търговската верига Wal-Mart. На трето място пък е Coca-Cola.

Wal-Mart е оценена на 41,4 милиарда долара, марката Google – на $36,2 милиарда, а Coca-Cola на $34,8 милиарда.
В първата десятка на най-скъпите брандове попадат още IBM, Microsoft, GE, Vodafone Telecoms, HSBC, hp и Toyota.
Най-висок ръст, 136%, за последната година е постигнала испанската финансова корпорация Santander, която скача от 41 на 20 място в рейтинга. Brand Finance оценява марката на 25,6 милиарда долара.
Като цяло, най-големите 500 бранда в света са повишили стойността си с 26% до $2,8 трилиона долара.

Коментар