Huawei се класира на първо място в доклад на IDC за глобалния пазар на носими устройства за първите три тримесечия на 2024 година – периода януари-септември.
В този пазарен сегмент китайският производител се отличава с годишен ръст от 44,3% в глобалните доставки през разглеждания период, заемайки топ позицията с доминиращ пазарен дял от 16,9%.
През годината Huawei пусна редица нови носими устройства, включително Watch Fit 3, Watch GT 5 и Watch D2. Тези устройства комбинират иновативни здравни и фитнес функции с моден дизайн.
Huawei Watch D2 предлага 24-часово динамично наблюдение на кръвното налягане, докато Huawei Watch Fit 3 подобрява общото състояние с функции като следене на калориите и анализ на храненето. Комбинирайки TruSense технология с подобрена спортна функционалност и моден дизайн, Huawei Watch GT 5 печели отличия на водещи глобални медии.
Локалната стратегия на Huawei подхранва глобалната експанзия и влиянието на марката. През годината Huawei постигна значителни успехи в Европа, Латинска Америка, Азия и Пасифика, както и в Близкия Изток и Африка – региони, в които компанията разширява локалните си операции.