Повече от един на всеки два OLED телевизора, продадени в Европа, носят логото на LG
(снимка: LG Electronics)
LG Electronics постигна забележителен успех на пазара за телевизори. Корейският производител първи надхвърли 10 милиона продадени OLED телевизора в Европа. Успехът е регистриран през второто тримесечие на 2025 г.
Постижението беше очаквано, тъй като именно LG наложи на пазара премиум OLED телевизорите със самоизлъчващи дисплеи и вече над 10 години е лидер в този ТВ сегмент.
Според данни на Omdia, към април 2025 г. LG е доставила над 10 милиона OLED телевизора в Европа. От пускането на първия си OLED модел в региона през 2013 г. LG непрекъснато увеличава своя обхват, достигайки до ключови продажби от 2 млн. през 2019 г., 4,9 млн. през 2021 г., 8 млн. през 2023 г. и 9,5 млн. през 2024 г.
Само през първото тримесечие на 2025 г. LG достави приблизително 391 100 OLED телевизора в Европа, като запазва доминиращ 56,4% пазарен дял и заема водещи позиции на ключови пазари, включително Великобритания, Германия и Франция.
Днес повече от един на всеки два OLED телевизора, продадени в Европа, носят логото на LG. Серията C на LG, особено най-новият модел C5, продължава да бъде най-продаваният OLED телевизор в региона.
В глобален мащаб LG доминира продажбите на OLED телевизори с 52,4% дял през 2024 г., отстоявайки лидерството си в сегмента за 12-та поредна година.