
Клиентите на A1 могат да се възползват от абонамент за спешна помощ при непредвидени домашни повреди (графика: А1 България)
Нова избираема услуга на A1 България осигурява 24/7 помощ при спешни битови инциденти – от аварии с водопроводни и електрически инсталации, до счупени брави и вредители. „Моят майстор” се предлага без допълнително заплащане на активна позиция Select.
Клиентите на A1 могат да се възползват от абонамент за спешна помощ при непредвидени домашни повреди. Услугата покрива широк набор от инциденти в домакинството, като повреда на електрическа или водопроводна инсталация, основната отоплителна система, счупена брава, поява на вредители и други.
Абонатите на мобилни и фиксирани планове могат да активират услугата „Моят майстор” без допълнително заплащане, като част от плана си на свободна позиция Select, или като самостоятелен абонамент срещу месечна такса от 4,99 лева, съобщиха от телекома.
Потребителите могат да активират услугата изцяло дигитално през Моят А1. При необходимост от спешно съдействие те могат да заявят посещение от специалист на единен номер, независимо от типа на проблема, с който са се сблъскали.
„С „Моят майстор” надграждаме начините, по които помагаме на нашите клиенти в ежедневието. Непрекъснато разширяваме разнообразието от избираеми услуги с практични възможности с реална стойност за ежедневието, които потребителите могат да добавят към своя абонамент”, сподели Майя Раковска, директор „Продукти, услуги и роуминг” в A1 България.
Услугата осигурява 24/7 достъп до помощ от професионалисти в цялата страна, с покритие до 300 евро на заявка. В нея са включени разходите за материали и клиентите могат да използват услугата до 3 пъти годишно. Това пести време за търсене на специалист и дава спокойствие при спешна ситуация.
За ползване на услугата е необходимо титулярят по договора с А1 да активира абонамента, като в него може да бъде включен и адрес, различен от този на клиента. Така абонатите на „Моят майстор” могат да се погрижат в случай на спешна повреда за свои близки, приятели или наематели.
Услугата „Моят майстор” се предлага в партньорство с Allianz Partners – дружество, част от Allianz SE, специализирано в предоставянето на съдействие при възникване на непредвидена ситуация за дома (домашен асистанс).
Новото предложение от А1 е част от избираемите услуги Select, с които клиентите могат да персонализират плана си, като включат практични решения за ежедневието. Абонатите могат да променят избора си веднъж на месец, когато потребностите и предпочитанията им се променят.
Select предлага широк диапазон от възможности – аудиокниги и подкасти със Storytel, стрийминг и ТВ съдържание с Netflix, Max, SkyShowtime, електрическа градска мобилност със Spark, дигитални абонаменти за новинарско съдържание, а вече и помощ за дома.