Samsung 3D TV пристигна в България

Първият 3D LED телевизор в България е с марка SAMSUNG пристигна в България и в магазините – партньори на световния производител. Иновативното предложение на Samsung може да бъде намерено в магазините на Техномаркет на цена от 3499 лв. за 40-инчов размер. 3D телевизорът e Full HD 1080p и ще се предлага в комбинация с 3D Blu-Ray плейър. Промоционалните оферти включват и два чифта 3D очила. Паралелно с националната промоция, в The Mall и Mall of Sofia ще бъдат обособени промо-зони, за да могат потребителите да тестват всички функции на 3D LED телевизора.

„Откакто представи на пазара първия 3D HD телевизор през 2007 г., Samsung не спира да инвестира в 3D технологиите. LED 3D телевизорът на Samsung се радва на огромен успех на пазарите, където вече е представен. Доволни сме, че новото 3D устройство за домашни забавления само след няколко дни ще пристъпи прага на дома за потребителите в България. Гордеем се с този продукт и вярваме, че потребителите ще го оценят по достойнство.", сподели Христофор Петков, Мениджър за AV в Samsung Electronics България.

Технологиите на Samsung предлагат определено най-доброто 3D HDTV преживяване. Вграденият 3D Hyper Real engine е оптимизиран, така че да позволява съвместимост с разнообразни 3D формати, а също и да осигури конверсията от 2D към 3D формат в реално време. Технологията е приложима към всички видове 2D изображения. Освен това през менюто потребителите могат да регулират степента на 3D ефектите според предпочитанията си. И най-после, всяко 3D съдържание може по всяко време да бъде конвертирано и гледано в 2D формат.

„За разлика от други “готови” 3D продукти на пазара, телевизорът на Samsung предлага конверсия от кое да е 2D съдържание към 3D, благодарение на вградения 3D Hyper Real engine. Така Samsung преодолява една от основните пречки пред налагането на 3D телевизора – временната липса на съдържание на местния пазар. Гледането на любимите ви телевизионни канали, спортни програми или филми изведнъж се превръща в непознато и наистина вълнуващо събитие." добавя г-н Петков.

Samsung е първата компания в света, която предлага конверсия от 2D към 3D съдържание с търговски цели. Това е технология, която изработва дълбочинни карти, като анализира перспективата на всеки обект от 2D изображението и създава бинокулярни, стереоскопични образи, на основата на данните “в дълбочина”.

Състои се от четири стъпки: предварителна преработка на изображенията, оценка на данните “в дълбочина”, последваща обработка на данните “в дълбочина” и създаване на бинокулярни, стереокопични изображения. Определяща за конверсията от 2D към 3D е оценката на данните “в дълбочина”, разработена от Samsung Electronics.

Технологията извлича оптималните данни “в дълбочина” от 2D изображенията посредством комбинация от темпорален и пространствен анализ на данните от пикселите. Освен това, технологията групира образите на изхода до 500 милиона възможни варианта и извлича данни “в дълбочина” по пиксели. Най-накрая технологията автоматично проследява най-наблюдаваните от зрителите области, за да пресъздаде по-естествени 3D ефекти в реално време.

Сравнена с предишната технология за създаване на 3D ефекти, посредством най-горните и най-долните локации на екрана, новата технология е способна да пресъздаде по-живи и естествени 3D ефекти.

Internet@TV

Всички 3D модели ще предлагат вградена етернет връзка, с възможност за безжично свързване и Internet@TV, с достъп до първия базиран на HDTV магазин за приложения Samsung Apps. Samsung също обявиха, че ще работят с няколко нови доставчика на съдържание и приложения, сред които телевизионния канал Cartoon Network, музикалната услуга AudioLounge, доставчиците на video on demand Box Office 365, Box Office 365 Kids и Acetrax, сайта за онлайн видео Dailymotion, услугата за изображения на Google – Picasa, услугата за онлайн игри Playjam и канал History. Те се присъединяват към други известни европейски доставчици на услуги, партньори на компанията като LOVEFiLM, BBC iPlayer и Muzu.tv във Великобритания и TF1 във Франция.

Не на последно място, изключителният дизайн и енергоспестяващите функции на 3D продуктите, задоволяват изтънчения вкус и природозащитно съзнание на модерния потребител.

LED телевизорите разполагат с Internet@TV свързаност, също и първия по рода си HDTV app store, Samsung Apps, позволяващ на потребителите да снемат и разглеждат приложения директно от екрана на телевизора. Те са едни и от най-безотказно функциониращите и най- екологичните продукти, произвеждани някога от Samsung.

Коментар