Водещата лайфстайл марка Tommy Hilfiger – един от най-големите дизайнерски брандове в света, подписа петгодишен договор за управлявани услуги с British Telecommunications (BT). Съгласно условията на договора, BT ще предоставя решение за видеоконферентна връзка, което включва първите „виртуални пробни” в бранша, които дружеството е разработило съвместно с Tandberg – вече част от новосформираната група Cisco Telepresence Technology Group.
Виртуалните пробни позволяват незабавна комуникация „лице в лице” и сътрудничество между дизайнерите на Tommy Hilfiger и производствените обекти. Високотехнологичното решение свързва офисите на компанията в Амстердам, Ню Йорк, Хонконг и Токио, като има възможност за включване на още звена на компанията.
Виртуалните пробни – основаващи се на видео решението Unified Communications на BT, съчетано с технологията на Cisco и Tandberg, включват екстри като мобилни камери и записващи устройства, за да може дизайнерският екип, базиран в Амстердам и Ню Йорк, да си сътрудничи по-ефективно с производствения екип в Хонконг. Екипите ще могат да обсъждат разработването на всеки елемент от колекцията „лице в лице”, без да се налагат полети на дълги разстояния.
Подобно решение значително ще намали и въглеродните емисии – то е един добър пример за това как устойчивото развитие и икономиите вървят ръка за ръка, коментира Бас Бъргър, главен изпълнителен директор на BT Бенелюкс.
Договорът включва две системи Tandberg Telepresence T3 (Амстердам и Ню Йорк), една система Telepresence T1 в Токио, три „виртуални пробни” със специална настройка по поръчка (базирани на Telepresence T1) в Амстердам, Ню Йорк и Хонконг, десктоп устройства, помощна инфраструктура (като например записващи устройства) и софтуер.
Tommy Hilfiger ще получи и цялостен пакет от управлявани услуги One Source, който включва денонощна поддръжка през цялата седмица, автоматизирана поддръжка на обекта, проактивно наблюдение на системата и дистанционна диагностика.