Социалната мрежа Facebook за първи път изпревари Yahoo на пазара за банерна реклама в САЩ, според данни на comScore за първото тримесечие. На нея се падат 16,2% от всички банери, а показванията възлизат на 176,3 милиарда пъти.
За сравнение, при Yahoo банерните импресии са 131,6 милиарда, а в сайтовете на Microsoft – 60,2 милиарда. Данните на comScore не включват банерите от партньорските мрежи на Yahoo и Microsoft.
Facebook е успяла за привлече големи рекламодатели, сред които телеком оператора Verizon Communications и автомобилните гиганти Toyota и Ford.
По общи приходи от интернет реклама обаче Facebook все още изостава сериозно от конкурентите. През миналата година социалната мрежа е заработила над 500 милиона долара, а за 2010-та се очаква да достигне над 1 милиард. За сравнение, Yahoo има приходи от 6,5 милиарда долара през 2009 г., като повечето от тях са от реклама.