Ню Момънт Ню Айдиас поема рекламата на Vivacom

Ню Момънт Ню Айдиас поема всички рекламни и немедийни активности на Vivacom от 1 юли тази година, съобщи телекомът. Компанията беше избрана след конкурс за рекламна агенция, който стартира в средата на май.

Двата най-важни показателя, с които Ню Момънт Ню Айдиас печелят одобрението на комисията, са стратегическите идеи, заложени в презентацията на заданието им, както и доброто познаване на телекомуникационния пазар, демонстрирано по време на презентациите, уточниха от Vivacom.

„Изборът, който направихме, беше изключително труден, най-вече поради факта, че всички поканени агенции дадоха най-доброто от себе си и представиха наистина изключителни предложения", каза главният търговски директор на телекома Александър Димитров.

Поканени в конкурса бяха пет компании, избрани по множество критерии.  В надпреварата се явиха агенцията, която и досега обслужва Vivacom – Пъблицис Марк, както и Ню Момънт Ню Айдиас, Euro RSCG, Графити ББДО и Huts JWT.Двете най-важни изисквания бяха агенциите да са доказали своята креативност и стратегическо мислене, както и да притежават достатъчно потенциал да поемат голям клиент, поясниха от телекома.

Ню Момънт Ню Айдиас спечелиха и първия конкурс, обявен след приватизацията на телекома за цялостно рекламно и медийно обслужване на марката БТК през 2004 г. Те бяха рекламна агенция за фиксирания бизнес на Vivacom до средата на 2008 г.

Медия агенция на Vivacom остава Арчър Айдиас (новото име на Лео Бърнет), която и към момента обслужва медийното планиране на телекома.

Коментар