Слаб интерес към 3D телевизорите в Япония

Повечето японци нямат намерение да купуват 3D телевизори. Нуждата от специални очила, високите цени и липсата на съдържание отблъскват потребителите, сочи изследване на kakaku.com, на което се позовава Ройтерс.

От началото на годината две японски компании предлагат 3D телевизори – Panasonic и Sony. Техните надежди са свързани с излизането на 3D филми като "Аватар" и "Алиса в Страната на чудесата".

67,4% от анкетираните японци обаче са признали, че нямат интерес към покупка на 3D телевизор. По-малко от една трета (31,2%) разглеждат възможността или искат да купят такъв телевизор.

Очакванията на производителите на телевизори са много оптимистични, но те се разминават с интереса от страна на купувачите, коментират от кakaku.com.

Коментар