КТК намалява цената на интернет услугите в Стара Загора

Старозагорският Интернет доставчик „Компютърни технологии и комуникации“ (КТК) стартира инициатива за привличане на нови клиенти, с която на практика свали цената за месечен Интернет достъп до 14 лв. на месец. Предложението важи само за нови клиенти и включва достъп до мрежата със скорост 30 Mpbs (за българска и международна свързаност), реален IP адрес, както и достъп до интерактивна цифрова телевизия. Промоцията е валидна до края на август 2010 г.

„Днес Интернет все по-често се възприема като ключов фактор за личностно развитие, качествено обучение, успешен бизнес и достъп до разнообразно съдържание и услуги. Все по-малко хора възприемат мрежата като екзотика, а в много страни по света осигуряването на достъп до високоскоростен Интернет за цялото население заема централно място в националнатите стратегии за икономическо развитие. Във Финландия дори преди броени дни широколентовият Интернет беше обявен за законно право на гражданите. Нашата компания се стреми да работи в унисон с тези тенденции и да улеснява достъпа до мрежата колкото може повече. Намалявайки цените до безпрецедентни нива, искаме да насочим вниманието на старозагорци към всички възможности, които предлага мрежата. Плащайки 14 лв. на месец вие на практика получавате в тази цена и достъп до новини и медийно съдържание, възможност за разговори с целия свят, телевизия и достъп до неограничена информация за всичко, ставащо във вашия град или по света.“ – заяви Даниел Иванов, управител на „Компютърни технологии и комуникации“.

Новото предложение на компанията става възможно, след сключването на франчайзингов договор между нея и националния оператор Спиди Нет. Споразумението, с което „Компютърни технологии и комуникации“ на практика става част от неформална национална група от телекомуникационни компании, позволява на старозагорския доставчик да предлага редица услуги с добавена стойност, осигурявани от Спиди Нет, включително IPTV. Освен това франчайзинг договорът вече спомага за оптимизиране на разходите на КТК, чрез използване на централизираната платформа за управление на мрежата, билинг – системата, както и центъра за поддръжка на Спиди Нет. Това позволява на „Компютърни технологии и комуникации“ да намали разходите по дейността си и съответно – да сподели част от тези спестявания със своите бъдещи клиенти. „Така, благодарение на партньорството със Спиди Нет, ние можем да предложим на нашите клиенти повече добавена стойност, при по-ниски цени“ – добави Даниел Иванов.

Коментар