Infor Inc. се вслушва в предложенията на своите клиенти – новата версия на Infor ERP SyteLine съдържа над 80 подобрени, потребителски ориентирани форми. След анализ на предложения, изпратени от клиентите на SyteLine, системата е подобрена като са добавени бутони, които подобряват навигацията, реорганизирани са форми, за да се подобри използваемостта, изнесена е повече информация в таблиците и са добавени допълнителни графики.
За да дадат най – доброто на своите клиенти SyteLine 8.02 работи успешно под Windows 7 операционна система, интегрира се с Microsoft Office 2007, Microsoft Projects 2007, и Crystal Reports 2008. Архитектурата на системата е подобрена с много нови функционалности, които например дават възможност на потребителя да създава собствени таблици и полета в SyteLine, без да се налага да работи с Microsoft SQL Server Management Studio. Друга нова функционалност е новият компонентен тип диаграма, който позволява на потребителите да създават различни диаграми във формите на SyteLine. Интерфейсите с Microsoft Outlook и Excel вече са подобрени. Може да споделяте календарните задачи между Outlook и новият SyteLine потребителски календар, като календарите могат да бъдат синхронизирани.
Новата функционалност за модул Производство е т.нар. Планова партида – използвайки SyteLine Scheduler могат да бъдат групирани различни възли или компоненти от различни работни поръчки в една обща партида, която трябва да премине през общ процес или операция, например изпичане в пещ или боядисване. След като партидата е обработена, различните компоненти продължават да следват собствения си маршрут.
Друго нововъведение за потребителите на Infor ERP SyteLine е в модул CRM/Продажби. Чрез новите функционалности потребителите вече могат да документират своите кампании, маркетингови събития и отговори на клиенти в SyteLine.
Добавените Mail merger и средство за изпращане на имейли улесняват изпълнението на масовите маркетинг задачи. Може да следите вашите конкуренти и вашия екип по продажби и записвате всякаква комуникация с потенциални клиенти и контакти. В Infor ERP SyteLine 8.02. търговският отдел може да използва лиценз само за CRM формите, така че да избегне необходимостта от пълен потребителски лиценз.
Интересна е добавката и в модул Проекти – SyteLine има интерфейс с Microsoft Office Project 2007, като интерфейсът вече включва add-in, който добавя SyteLine toolbar и меню опция в Microsoft Office Project, подобно на тези в Outlook и Excel. По този начин потребителят може да създава SyteLine проекти и от Microsoft Office Project.
Повече информация за всички нови функции на SyteLine 8.02, както и безплатна консултация, може да получите директно от консултантите на Фронтстеп България.