Google работи по създаване на нов формат за интерактивна видеореклама, стана ясно от изказване на CEO-то Ерик Шмид по време на конференцията Allen & Co, посветена именно на рекламните формати.
Новият тип видеореклама ще се използва широко в целия интернет и ще позволи на потребителите да взаимодействат с рекламите по непознат досега начин. Видеорекламата ще се появява на произволно място в уеб страниците и ще изглежда като мини сайт – потребителите ще могат не само да гледат клиповете, но и да ги коментират.
Рекламата в подобни блокове ще се обновява в реално време, уточнява Шмид. Това ще даде на рекламодателите по-големи възможности за настройка на своите послания, в зависимост от аудиторията.
Google планира също така да въведе поведенческа функция в новия рекламен формат. Тя ще показва интерактивна видеореклама според интересите на потребителите.
Засега не е ясно кога Google ще пусне в действие новата си рекламна услуга.