Mindjet®, водещият доставчик на софтуер и „облачно-базирани” приложения за визуална организация и управление на информация и идеи, обяви новата версия на водещия продукт на компанията – Mindjet MindManager Version 9. Използван от милиони бизнес професионалисти, MindManager добавя стойност към работата на днешните служители – един гъвкав, интуитивен начин за визуален брейнсторминг, организирани на информация, разработване на работещи стратегии и планове на проекти и комуникиране на резултати.
Ежедневно бизнес професионалисти се борят с маси информация, идваща от различни източници – web, e-mail и срещи – без помощни средства, обединяващи ги в голямата картина. MindManager доставя инструменти, които унифицират разнообразната информация, позволявайки на потребителите да организират, действат и комуникират техните идеи и стратегии. Със своята подобрена интеграция с Microsoft Office и гъвкав drag-and-drop Интерфейс тази последна версия затвърдява MindManager като софтуерът за бизнес професионалисти за бързо улавяне, организиране и реорганизиране на информацията, за да открият нови мисли и нови решения – и след това да приложат тези решения незабавно в действие и да бъдат напред от конкуренцията.
MindManager предоставя интуитивна визуална рамка, която професионалистите и екипите могат да използват за улавяне на информация, анализиране на сложни връзки и задаване на приоритети. Възползвайки се от тясната интеграция с Microsoft Outlook, Office Project и SharePoint, Mindjet помага на потребителите да постигнат повече, осигурявайки успех на проекта и подобрявайки комуникацията като организират и презентират информацията във визуален контекст. В една ясна, лесна за модифициране визуална „карта”, информацията от дискусия или идваща от web пространството може да бъде комбинирана заедно със съществуващите документи, файлове, бележки и имейли. Това визуално, гъвкаво представяне на информацията подобрява бизнес планирането и насърчава по-добрата комуникация в екипа.
Ключови функционалности в MindManager 9 for Windows:
– MindManager Slide Show – позволява на потребителите да създават и презентират серия от слайдове базирани на карта, дърво и организационна графика, спомагайки да подрежда и организира информация, идеи и стратегии, за да бъдат по-продуктивни.
– Microsoft Outlook Integration – характеризира се с мощната интеграция със задачи, имейли, бележки, календар и контакти в Microsoft Outlook, и дава възможност на потребителите лесно да задават приоритети, филтрират и drag-and-drop на съдържанието за по-добра организация. Динамични клонове на Outlook задачи могат да бъдат добавени към карти и визуализират в интегрирана MindManager Гантова графика.
– Microsoft PowerPoint Integration – потребителите могат вече лесно да експортират съдържание от MindManager в Power Point слайдове.
– Microsoft Project Integration – подобрена интеграция позволява да се експортират планове, създадени в MindManager като Microsoft Project файл.