Apple преработи уеб страницата си, посветена на проблема с антената на iPhone и конкурентни продукти. Компанията е свалила от нея видео клипове с резултати от тестове на конкурентни смартфони, които показваха проблеми с приемане на сигнала при плътно обхващане на устройството с ръка.
Ефектът от подобна маркетингова кампания обаче се оказа негативен за Apple и компанията побърза да коригира грешката. Много потребители сметнаха действията на Купертино за некоректни по отношение на конкурентите.
Засегнатите компании пък предприеха контрадействия, като някои рекламни кампании осмиваха iPhone. Самият Стив Джобс, CEO-то на Apple, беше атакуван остро от конкурентите и наречен лицемер.
Свалянето на рекламните клипове от страницата на Apple е косвено признание за гафа, който допусна компанията, рискувайки да настрои част от потребителите и индустрията срещу себе си.
Apple се опита да омаловажи проблема с антената на iPhone, като го приписа и на конкурентните продукти. Както е известно, мнозина потребители се оплакаха, че смартфонът губи сигнал, когато е държан по определен начин. Ето защо Applе беше принудена да даде на клиентите си специален калъф, който предотвратява заглушаването на сигнала.