Интернет е по-важен от 3D при телевизорите

Наличието на интернет функция изглежда е по-важно за купувачите на телевизори, отколкото възможността да гледат триизмерна картина. Продажбите на интернет телевизори ще достигнат 27,7 милиона броя през тази година, докато от 3D моделите се очаква да бъдат пласирани само 4,2 млн., по данни на iSuppli.

Въпреки агресивните маркетингови кампании на производителите и големия интерес от страна на потребителите, продажбите на 3D телевизори не вървят така добре, както се очакваше. В същото време, телевизорите с възможност за включване към интернет (IETV) бързо станаха популярни.

Налице са редица препятствия пред навлизането на 3D, вкл. високите цени и липсата на съдържание, поясняват от iSuppli.

През 2010 година сегментът на IETV ще отбележи ръст от 124,9%. Високото темпо ще се запази и в близките две години, като пазарът ще се увеличава с 50%. Анализаторите очакват стабилен ръст до 2014 г.

Коментар