Приходите от услуги на Globul за второто тримесечие на годината намаляха с 2,6% в сравнение с същия период на предишната година и възлизат на 207 млн. лв. От компанията отдават това на влиянието на макроикономически фактори, силната конкуренция в корпоративния сегмент на пазара и по-ниските такси за терминиране.
Globul и Germanos са успели да редуцират общите си разходи с 8,6%, в сравнение със второто тримесечие на 2009 г. чрез инициативи в областта на продажбите, дистрибуцията, поддръжката на мрежата и в администрацията.
Печалбата преди лихви, данъци и амортизации на компанията за периода април-юни 2010 г. е намаляла с 9,2% в сравнение със същия период на миналата година и възлиза на 80,7 млн. лв.
Същевременно, през второто тримесечие на годината броят на клиентите на абонаментните програми на Globul се е увеличил със 7%, спрямо същия период на 2009 г. и достига 2,2 милиона или 55% от общия брой клиенти на оператора.
Продължава тенденцията потребителите на предплатените услуги на Globul да преминават на договор и това, заедно със въвеждането на задължителната регистрация на предплатените карти, доведе до намаляване на общия брой потребители на предплатените услуги на оператора с почти 10%.
Към края на юни 2010 г. общият брой абонати на компанията е приблизително 4 милиона. За първи път от края на 2008 г., през второто тримесечие на годината Globul отбелязва положителен резултат в нетния брой новопривлечени клиенти.
Средното месечно потребление на клиентите на оператора продължава да расте и достигна 134 минути през Q2, или с 15% повече от същия период на 2009 г. Средният приход от един потребител на компанията за периода се е увеличил с 2% и достигна 17,40 лв.