Mindjet®, водещият доставчик на софтуер и уеб базирани приложения за визуална организация и управление на информация и идеи, пусна в продажба новата версия на водещия продукт на компанията – Mindjet MindManager Version 9. MindManager дава на служителите информацията и ресурсите, от които се нуждаят, за да видят общата картина, както и всички необходими детайли за анализ и планиране, събрани в един единствен, лесен за редактиране изглед. Използван от повече от 1.5 милиони бизнес професионалисти, MindManager прави огромен скок с представянето на този водещ продукт. Най-новата версия изключително подобрява използваемостта на печелищота награди приложение, позволявайки му да се интегрира безпроблемно с други MS Office приложения, web services и платформи за сътрудничество.
Бизнес професионалистите са затрупани от непреодолимо количество информация, която ограничава продуктивността и креативността. С новите функции, включващи подобрена интеграция с Microsoft Office пакет, интеграция с Outlook с един клик и възможност за връзка с Microsoft SharePoint, MindManager предоставя единна среда, която професионалистите могат да използват за унифициране и организиране на разнообразната информация.
С тази нова версия, MindManager се превръща в еднопосочна дестинация за работа върху всякакъв тип проекти. Чрез MindManager потребителите имат достъп до интеграция с Microsoft Outlook и Office, за да поддържат непрекъснат поток от информация за проекти, организирани в лесно за достъп място, визуализиране и дашбод инструмент за всяка Sharepoint среда, включваща MindManager Explorer за SharePoint и инструменти за сътрудничество, редактиране на карти в реално време и уеб базирано съхранение на документи чрез Mindjet Catalyst.
Ключови функционалности в MindManager 9 for Windows:
MindManager Slide Show – позволява на потребителите да създават и презентират серия от слайдове базирани на карта, дърво и организационна графика, спомагайки да подрежда и организира информация, идеи и стратегии, за да бъдат по-продуктивни.
Microsoft Outlook Integration – характеризира се с мощната интеграция със задачи, имейли, бележки, календар и контакти в Microsoft Outlook, и дава възможност на потребителите лесно да задават приоритети, филтрират и drag-and-drop на съдържанието за по-добра организация. Динамични клонове на Outlook задачи могат да бъдат добавени към карти и визуализират в интегрирана MindManager Гантова графика.
Microsoft PowerPoint Integration – потребителите могат вече лесно да експортират съдържание от MindManager в Power Point слайдове.
Microsoft Project Integration – подобрена интеграция позволява да се експортират планове, създадени в MindManager като Microsoft Project файл.
Използваемост на ресурси – за да осигури успеха на вашия план, потребителите могат по-добре да разгледат ресурси са претоварени или не.
Гантов график – потребителите могат да разглеждат задачи и план на проекта във вградения и синхронизиран с MindManager Гантов График. Промените могат да бъдат извършвани, както чрез корекция в Гантовия График, така и чрез промени директно в картата.
Mindjet е водещ производител на приложения за майнд мапинг и интерактивно визуално сътрудничество. Продуктите на Mindjet се използват от над 1.5 милиона потребители по цял свят (включително изпълнителни директори, мениджъри, бизнес анализатори, консултанти си др. в почти всяка индустрия) в тяхното ежедневие – провеждане на ефективни срещи, изготвяне на стратегически планове, управление на проекти и др.
Продуктите на Mindjet могат да бъдат закупени от Фронтстеп България – официален риселър на MindJet за България и оторизиран партньор на Infor Global Solutions за продуктите Infor ERP Syteline и Infor LX.