Доставчикът на мрежов софтуер и услуги GFI Software добави нов инструмент към решението за отдалечено наблюдение и управление GFI MAX RemoteManagement. Чрез Take Control доставчиците на управлявани услуги (MSPs) и фирмите за ИТ поддръжка могат да се свързват към всеки наблюдаван сървър или работна станция само с един клик от основния екран на облачната услуга GFI MAX.
GFI MAX RemoteManagement е софтуерна услуга на абонаментна такса, която улеснява отдалеченото наблюдение и управление на сървърите, работните станции, мрежите, хардуера и софтуера на клиентите. Допълнително, решението позволява следене на активите и автоматично използване на инструменти за поддръжка.
Хиляди фирми за ИТ поддръжка, риселъри с добавена стойност и доставчици на управлявани услуги използват GFI MAX RemoteManagement, за да намалят разходите си и да осигурят на клиентите си бърза поддръжка.
Услугата може да се активира след регистрация за 10 минути и не изисква специално обучение, хардуер, договори или дългосрочни задължения за ползване. За първите 30 дни след регистрацията за пробна версия услугата е безплатна, съобщиха от партньора на GFI у нас – Бизнес Софтуер Дистрибутор.
“Възможността за извършване на поддръжка с отдалечен достъп без да е нужно да се отварят допълнителни портове или VPN връзка беше една от най-исканите нови характеристики към GFI MAX RemoteManagement”, казва Д-р Алистър Форбс, главен директор по технологиите за GFI MAX. Тези възможности се осигуряват от инструмента Take Control, който вече е част от GFI MAX RemoteManagement.
Интегрирането на Take Control в панела на RemoteManagement означава, че клиентите могат да получат достъп до всяка проблемна машина незабавно и да решат проблема по възможно най-ефективния начин. Функционалността на решението Take Control е изградена на базата на технологии като използване на множество конкурентни сесии, файлов трансфер, интегриран текст, глас и дори видео чат за поддръжка на потребителските приложения.