М-Тел въведе нова клиентска платформа, чрез която ще може проактивно да предлага на всеки клиент определени продукти и услуги, подходящи за неговия начин на живот и стил на общуване.
Клиентската платформа представлява интегрирана система за управление на взаимоотношенията с клиенти, или CRM. Всеки клиент ще получава информация според своите предпочитания, като сам определя кога и по какъв начин да става това.
Абонатът ще може в много от случаите сам да активира и деактивира услуги през интернет или автоматично гласово меню. Новата платформа ще разшири и възможностите за обратна връзка с клиентите.
Внедрител на системата е международната компания Amdocs, която има опит в тази област и разширяващ се пазарен дял на световно ниво.
Възможно е смяната на системата да доведе до временни неудобства за някои от клиентите, предупредиха от телекома.