Мрежовият гигант Cisco обяви, че е готов да купи калифорнийската компания Tivella, Inc., която доставя софтуер и системи за цифрова видео информация, излъчвана на плазмени екрани.
Това е нова технология, наречена “digital signage”, която намира все по-голямо приложение в областта на маркетинга и рекламата. Много компании вече използват дигиталните видео екрани като нов начин за реклама и комуникация с клиентите, както и за популяризиране на търговските марки.
„В тези съвременни комуникационни дигитални устройства има голям потенциал и затова решихме да ги направим част от нашите платформи за предаване на видео в реално време”, коментира Мартин Де Бийр, вицепрезидент в Cisco Systems.
Сделката ще позволи на Cisco да предложи видео в реално време, видео по поискване и други ефективни формати с бързо променящо се съдържание. Технологията ще бъде достъпна както за персонални компютри, така и за дигитални видео екрани, като използва IP за различни приложения от рода на таргетирана комуникация, реклама и обучения.
Придобиването на Tivella е на финален етап и се очаква да стане факт в началото на 2007 година, съобщиха от Cisco. След приключване на сделката служителите на Tivella и продуктовото портфолио на компанията ще станат част от Технологичната група за развиващите се пазари на Cisco – това е бизнес инкубатор, фокусиран върху създаването на технологии от ново поколение.