Предстои конференция за бизнес анализи

Годишна регионална конференция на IDC, фокусирана върху бизнес анализите, започва на 16 септември в столичния хотел Кемпински-Зографски. IDC Business Intelligence Roadshow ще се проведе в множество градове от Централна и Източна Европа.

Основните теми насочват вниманието върху това как иновациите в технологиите за анализ помагат на организациите да бъдат по-ефективни, по-бързи и по-адекватни играчи на пазара.    

Посетителите ще се срещнат с Тимо Елиот, един от гурутата в света на управленските аналитични системи, който работи вече повече от 20 години с клиенти от цял свят върху информационните им стратегии.

„В днешно време е важно всеки бизнес да бъде гъвкав, да познава добре себе си и бързо да взима решения, за да може да се впише в променената икономическа реалност. Инвестициите в информационни технологии за отчетност, планиране и прогнозиране (т.нар. Business Intelligence) повишават ефективността на предприятията и ги правят по-подготвени за утрешния ден”, коментира Пламен Цеков, вицепрезидент бизнес развитие на Мусала Софт.

Редица практически аспекти на внедряването и използването на технологиите в помощ на трансформацията на организациите ще се коментират от специалисти от спонсорите на конференцията – Мусала Софт, БТС и Интерконсулт, от анализатори на IDC, методолози на Price Waterhouse Coopers и от управителя на фирма Риноватор, участвал в най-голямото сливане на българския финансов пазар.

Какво се случва, когато теорията влезе в досег с действителността, ще разкажат специалисти от 3 български компании, преминали през перипетиите на внедряванията.    

IDC очаква пазара на решения за BI да продължи да расте по-бързо от целия ИТ пазар през 2010 и следващите години, превръщайки се в едно от ключовите решения. Изследване на компанията сред 900 потребители в региона на Централна и Източна Европа през втората половина на 2009 показва, че 50% от фирмите очакват бюджетът им за аналитични решения да нарасне през 2010, докато 40% очакват да остане същият.

Сред най-важните фактори, влияещи върху избора на решение, потребителите посочват референции в индустрията, поддръжка след внедряване и цена.

Коментар