Nvidia прави по-достъпна графиката DirectX 11

Nvidia обяви ново попълнение към своите Fermi-базирани графични процесори. GeForce GTS 450 е създаден с цел да осигури най-доброто съотношение като цена/производителност за DX11 в своята ценова категория (около 319 лева за българския пазар), съобщи вчера компанията.

Според скорошно проучване на Steam, 56% от геймърите играят в по-ниски разделителни способности, типично между 1280×1024 и 1600×1050. Графичното ядро GTS 450 е специално създадено за тези резолюции, осигурявайки висока DX11 производителност с 4X Anti-aliasing.

За игри и приложения, които използват теселация – ключов елемент от DirectX 11 – GTS 450 успява да осигури до 65% по-висока производителност спрямо най-близкия конкурентен продукт, твърдят от Nvidia. Дори и в предходното поколение, съставено от DX9 и DX10 игри, GTS 450 е по-бърз с над 30%, вкл. и в едно от най-популярните заглавия тази година – StarCraft II.

Освен пълна поддръжка за технологията Nvidia 3D Vision, новият GeForce GTS 450 също така осигурява достатъчно графична мощ за игри с високи резолюции и Blu-ray 3D филми.  В комбинация с технологията Nvidia SLI (съвместна работа на повече от един графичен процесор), геймърите ще могат да увеличат производителността, добавяйки втора GTS 450 видеокарта в своя компютър, стига бюджетът им да го позволява.

Видеокарти на база на GeForce GTS 450 се очакват от всички основни партньори на Nvidia, вкл. Asus, Galaxy, Gigabyte, Leadtek, MSI, Point of View, Sparkle и др.

Коментар